Piirkond : Euroopa Liit
Tervis

By Jose Ortega Ortega (Spanish) against the compulsory hospitalization plans of the Spanish government for asymptomatic positives in COVID-19

Petitsioon on adresseeritud

1 allkirjad

Kogumine valmis

1 allkirjad

Kogumine valmis

1. Algatatud 2020
  2. Kogumine valmis
  3. Valmistage esitamine ette
  4. Dialoog adressaadiga
  5. Otsus

See on veebipõhine petitsioon Euroopa Parlamendi .

See petitsioon on saadaval ka keeles eesti .

Petitsioon on adresseeritud: Petitionsausschuss des Europäischen Parlaments

Vetoomuksen esittäjä arvostelee Espanjan hallitusta koronavirustestistä positiivisen tuloksen saaneiden kansalaisten mahdollisesta pakollisesta eristämisestä hotelleihin, urheilukeskuksiin tai muille suurille suljetuille alueille, vaikka heillä ei ole oireita, samoin kuin niiden kansalaisten, joilla on lieviä oireita. Mahdollisen toimenpiteen tarkoituksena on estää uudet tartunnat. Sisäministeri Fernando Grande-Marlaska on todennut El Pais -lehden haastattelussa, että on välttämätöntä havaita uudet tartuntatapaukset erityisesti ensimmäisten oireiden ilmetessä. Ensisijaisena tavoitteena on lisätä valmiuksia suorittaa nämä nopeat diagnostiset testit ja eristää kansalaiset, joiden eristäytymistä heidän omissa kodeissaan ei voida taata. Fernando Grande-Marlaska on vihjannut, että viranomaiset saattavat tietyissä olosuhteissa pakottaa eristämiseen näihin komplekseihin. Tarkoitus on selvittää rajoitusten purkamisen lääketieteellisiä perusteita sekä sitä, miten oireettomat tarkalleen ottaen eristetään. Toimenpide perustuu vapaaehtoisuuteen, mutta tarvittaessa selvitettäisiin kaikkia oikeudellisia vaihtoehtoja, koska perusperiaatteena on kansanterveyden ylläpitäminen.

Link petitsioonile

Pilt QR-koodiga

QR-koodiga ärarebitav lipik

lae alla (PDF)

andmed petitsiooni kohta

Petitsioon algas: 23.06.2020
Petitsioon lõpeb: 22.06.2021
Piirkond : Euroopa Liit
teema: Tervis

arutelu

poolt-argumenti veel pole.

vastu-argumenti veel pole.

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd