Huisvesting

Samen voor een rustige en leefbare Johannes Verhulststraat!

Petitie is gericht aan
Gemeente Amsterdam

48 handtekeningen

100 voor collectiedoel

48 handtekeningen

100 voor collectiedoel
  1. Begonnen 10-10-2024
  2. Handtekeningenactie nog steeds > 7 weken
  3. Overdracht
  4. Gesprek met ontvanger
  5. Beslissing

Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens worden opgeslagen. Ik bepaal wie mijn steun kan zien. Ik kan deze toestemming op elk moment intrekken .

De petitie is gericht aan: Gemeente Amsterdam

Wij, ondergetekenden, bewoners van de Johannes Verhulststraat, verzoeken de gemeente Amsterdam met klem om de vergunning te verlenen voor de verbouwing van het oude winkelpand op nummer 70-H tot een woning.

Door de verbouwing van het vervallen leegstaande winkelpand tot een woning kunnen we de leefbaarheid van onze straat aanzienlijk verbeteren. Een woning past beter bij het karakter van onze woonwijk en draagt bij aan een meer homogene bebouwing. Op deze manier willen wij voorkomen dat er een nieuwe winkel zal moeten komen die veel verkeer en overlast met zich meebrengt.

Ook creëren wij hiermee een fijne woonruimte die we goed kunnen gebruiken in onze krappe woningmarkt.

Reden

Door deze petitie te ondertekenen, toon je jouw steun voor deze omzetting en help je mee om van de Johannes Verhulststraat een rustige en leeefbare woonwijk te maken.

Bedankt voor je steun, Martijn de haan uit Amsterdam
Vraag voor de initiatiefnemer

Link naar de petitie

Afbeelding met QR-code

Afscheurstrookje met QR-code

downloaden (PDF)

Gegevens met betrekking tot de petitie

Petitie gestart: 10-10-2024
De petitie eindigt: 10-12-2024
Regio: Amsterdam Zuid
Categorie: Huisvesting

Vertaal deze petitie nu

Nieuwe taalversie

Nog geen voor argument.

Nog geen tegenargument.

Waarom mensen ondertekenen

Hulpmiddelen voor het verspreiden van de petitie.

Heb je een eigen website, blog of webportaal? Word pleitbezorger en verspreider van deze petitie. We hebben een banner, widget en API (interface) om op je site te zetten. Naar de gereedschappen

Vertaal deze petitie nu

Nieuwe taalversie

Help mee om burgerparticipatie te vergroten. We willen je kwesties kenbaar maken en daarbij onafhankelijk blijven.

Nu ondersteunen