Onze stem voor directeur Maarten

3. Overdracht
  4. Gesprek met ontvanger
  5. Beslissing

Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens worden opgeslagen. Ik bepaal wie mijn steun kan zien. Ik kan deze toestemming op elk moment intrekken .

Meester Maarten werd een aantal maanden geleden als ad interim directeur aangesteld van de Talententuin Lendelede.
De functie directeur werd definitief en Maarten deed mee aan de selectieprocedure. Ondanks het feit dat het zo goed als voltallige lerarenkorps en ook vele ouders hun stem uitbrachten voor de aanstelling van meester Maarten, werd gekozen voor een persoon die van extern komt en de school niet kent.

Reden

Mijn beide kinderen lopen school in de Talententuin. Ik wil graag onze stem nu laten horen.

Link naar de petitie

Afbeelding met QR-code

Afscheurstrookje met QR-code

downloaden (PDF)

Vertaal deze petitie nu

Nieuwe taalversie

Maarten voldoet aan de omschrijving van directeur. Hij heeft het dit jaar goed gedaan. De Talententuin staat voor talent laten groeien en dat geldt ook voor alle leerkrachten en dus ook Maarten die een kans moet krijgen om verder te blijven groeien in onze Talententuin. Maarten bracht terug warmte in de school. Hij bestuurt goed en tegelijk warm. Hij kent zijn kinderen. Zijn hart ligt in Lendelede.

Laat Maarten dan blijven als leerkracht. Jammer dat er niet geluisterd werd naar de mensen die dagelijks met hem samenwerken. Sommige van de stemmers van het schoolbestuur zijn zelfs nooit bij Maarten langs geweest terwijl hij ad-interim was.

Waarom mensen ondertekenen

Deze school heeft een directeur nodig zoals Maarten, die tussen de mensen staat en leeft voor onze school in Lendelede. Die een band heeft met Lendelede en zijn inwoners vnl de kinderen. (En hun ouders)

Hulpmiddelen voor het verspreiden van de petitie.

Heb je een eigen website, blog of webportaal? Word pleitbezorger en verspreider van deze petitie. We hebben een banner, widget en API (interface) om op je site te zetten. Naar de gereedschappen

Vertaal deze petitie nu

Nieuwe taalversie

Help mee om burgerparticipatie te vergroten. We willen je kwesties kenbaar maken en daarbij onafhankelijk blijven.

Nu ondersteunen