Αθλητισμός

Magnin Raus / Forte wieder Rein

Ο αναφέρων δεν είναι δημόσιος
Η αναφορά απευθύνεται σε
Fcz Fans
1 υποστηρικτής

Ο εκκινητής του αιτήματος δεν υπέβαλε αίτηση.

1 υποστηρικτής

Ο εκκινητής του αιτήματος δεν υπέβαλε αίτηση.

1. Ξεκίνησε 2018
  2. Η συλλογή ολοκληρώθηκε
  3. Υποβληθέντα
  4. Διάλογος
  5. Απέτυχε

zum Forte. En Trainer wo de direkti wiederufstieg schafft, im Halbfinal vom Cup staht und als 3. platzierete entla wird, gat minere meinig gar nöd. Mer hät am Forte klar mache chöne dass er jungi Spieler isetze söt. Und das euse presi gseit hät, mer sind nüme unberechenbar findi jetzt im nachhinein en richtige Witz, was simmer den jetzt? Ich wär defür, die Saison no so fertig z mache und im Summer en neue Trainer z hole, wenn sichs nüme bessert, sust spielemer wieder um de Abstieg nächst Jahr... Mir als Fans chönd nöd meh mache als 93 Minute eusi Mannschaft z unterstütze, de Rest liegt ide Hand vo de Spieler, Trainer und President. Was isch eui meinig dezue? Und wenn, wer söt de neu Trainer

Αιτιολόγηση

Ich glaube es isch langsam ziit zum gwüssi Sache los zwerde... ich bin eigentlich nöd eine wo am Trainer d schuld am Misserfolg vo de Mannschaft git, aber langsam zwiflich dra. 2 Sieg us 11 Spiel sind eifach zwenig. Klar, als ufstieger cha mer nöd erwarte dass mer grad Meister wird, aber das mer geg 2 Abstiegs Kandidate e füehrig us de hand git (trotz rote Karte) chan eifach nöd si. Am Canepa sin eigentliche Plan - jungi Spieler isetze hät er umgsetzt

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας

Σύνδεσμος προς την αναφορά

Εικόνα με κωδικό QR

Δελτίο αποκοπής με κωδικό QR

κατεβάσετε (PDF)

Νέα

• Petition wurde nicht eingereicht

στον/-ην/-ο 07.07.2019

Liebe Unterstützende,

Wir bedanken uns herzlich für Ihr Engagement und die Unterstützung,
    Ihr openPetition-Team

Συζήτηση

Ακόμα κανένα επιχείρημα υπέρ.

Ακόμα κανένα επιχείρημα κατά.

Βοήθεια για την ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών. Θέλουμε, να ακούσουμε τα αιτήματα σας παραμένοντας ανεξάρτητοι.

Προωθήστε τώρα