Stoppt Geoengineering

The petition was blocked due to violation of our terms of use.
Petitions that violate the Terms of Use of openPetition will be terminated and are no longer publicly available.

Reason for blocking

Petitions containing false statements of fact, missing sources, or misleading omission of relevant facts will be terminated. openPetition reserves the right to subsequently request sources in controversial cases or to have essential facts supplemented.

Bitte belegen Sie Ihre Aussagen mit Quellen(Link/URL): "Geoengineering erzeugt nicht nur Wolken und erhöht wie von Leonore Gewessler Bundesministerin für Klimaschutz, Umwelt, Energie, Mobilität, Innovation und Technologie der Republik Österreich gut erkannt die Temperatur (Deckel auf den Kochtopf) sondern verursacht auch andere Nebenwirkungen wieAugenbrennen und HalskratzenKopfschmerzenallgemeines unwohlseinVerseuchung des Bodens und des Trinkwassers" "Da Geoengineering nicht die Klimaziele in den Griff bekommt und mehr Schaden anrichtet als es hilft,gehört es sofort verboten.Ich will gar nicht vom CO2-Ausstoß der Flugzeuge sprechen, die die Chemicalien am Himmel versprühen,sondern nur von der schädlichen Auswirkung der Chemikalien auf Natur und Körper."

The initiator of the petition was made aware of the violation of the terms of use by the openPetition editorial team and had five days to revise the petition. This did not happen. The petition was therefore blocked.

text of the petition