Café Alegria Openen

Vanwege het niet naleven van de gebruiksvoorwaarden, is deze petitie tegengehouden.
Petities die de gebruikersvoorwaarden van openPetition schenden, worden beëindigd en zijn niet langer openbaar beschikbaar.

Reden van blokkeren

Petities met directe of indirecte reclame voor eigen producten, diensten of partijen, zullen worden beëindigd. Petities met directe of indirecte reclame voor partijen zijn toegestaan als de partij zelf met de petitie is begonnen. Petities van sympathisanten of leden van een partij die directe of indirecte reclame voor partijen bevatten, zijn niet toegestaan.

De petitie is alleen gebaseerd op zelfpromotie en is daarom onderbroken. www.gofundme.com/f/portugees-cafe?sharetype=teams&member=3755144&utm_medium=social&utm_source=whatsapp&utm_campaign=p_na+share-sheet&pc_code=wa_co_dashboard_a&rcid=e1c64eb59183418192d63409578f2c93

De initiatiefnemer van de petitie werd door de openPetition-redactie op de hoogte gebracht van de schending van de gebruiksvoorwaarden en had vijf dagen om de petitie te herzien. Dit is niet gebeurd. De petitie werd daarom geblokkeerd.

Tekst van de petitie

Cafe alegria - Intentieverklaring

Verklaring cafe alegria bezoeken

Met het ondertekenen van dit formulier verklaar ik dat ik maaltijden en drankjes zal afnemen op het moment dat Café Alegria geopend is en bevoegd is om zijn diensten aan te bieden.

De hoeveelheid zal verschillen per maand. Dat zal afhangen kwa dag, moment, viering.

Café Alegria is tot mijn aandacht gekomen door

[ ] De kookkunsten van Edslyver Costa Burity [ ] Familie [ ] Vrienden kennissen [ ] Overige

GOFUND

Hallo iedereen Mijn naam is Edslyver, de meeste kennen mij bij de naam Eddy. Ik ben van Angolese Portugese afkomst en mijn droom is om eigen baas te zijn van mijn eigen café in Utrecht of omgeving. Waar lekker eten en gezelligheid voorop staat. Vanuit huis uit heb ik het koken meegekregen en met passie sta ik ook elke dag in de keuken. Vandaar dat ik deze droom in realiteit wil omzetten. Ik heb al eigen geld en steun van de bank echter mis ik toch nog een groot bedrag om dit waar te maken. Alleen met jullie hulp zou ik steeds dichterbij mijn droomcafe kunnen komen. Uiteindelijk wil ik het uitbreiden met feestjes erbij. Zoals vele weten heb ik jaren les gegeven in kizomba, salsa en semba. Het zou mij zo tof lijken om dat er in de avond uren bij te doen en in de middag lekkere Portugese gerechten voor te bereiden.

Geloof je in mij en het concept van Café Alegria teken deze petitie dan.

Help mee om burgerparticipatie te vergroten. We willen je kwesties kenbaar maken en daarbij onafhankelijk blijven.

Nu ondersteunen